Politica de retur
Quick Links

Place here any module, widget, design or HTML. for example menu, categories

0
0
OpenCart Poco theme
0
0

Politica de retur

Garanția și Politica de Retur

Pentru noi satisfacția dumneavoastră este garanția noastră.

  1. Politica de retur

Dacă din orice motiv nu sunteți complet mulțumit de achiziția dvs., puteți returna produsele pe cheltuiala dvs. în termen de 14 de zile de la achiziție în următoarele condiții:

  • Returnați produsul și ambalajul original fără deteriorări.
  • Produsul nu a fost folosit.

Produsele personalizate (gravate), nu se pot returna, decât dacă produsul prezintă defecte de fabricație, iar cumpăratorul trebuie să anunțe vânzătorul în decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vânzătorul se obligă să primească produsul neconform, suportând costurile de transport. Imediat după primirea produsului va încerca remedierea într-un interval de timp de maxim 15 zile lucrătoare de la sesizarea cumparatorului. În cazul în care se constată defectul de fabrică și acesta nu se poate remedia, va fi înlocuit produsul cu unul conform. Dacă produsul nu se mai află în stoc, va putea fi înlocuit cu un alt produs, sau vor fi restituiți banii cumpărătorului în termen de maxim 14 zile.

Pentru a returna un produs achiziționat în cadrul unei oferte promoționale, cum ar fi „cumpărați 2 produse și primiți unul gratuit” sau „cumpărați 2 produse și beneficiați de 30% reducere la al doilea produs”, trebuie să returnați toate produsele.

Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru rambursare sau compensare în cazul în care coletul de retur este pierdut, furat sau administrat greşit. Nu putem accepta pentru retur produsele care au fost purtate, utilizate, modificate sau deteriorate.

Odată ce primim returul dvs., acesta va fi procesat în sistemul nostru și veți primi un email de notificare. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 14 zile (după ce coletul a ajuns în depozitul nostru) până când suma va fi creditată în contul dvs., din cauza modului în care băncile și furnizorii de plăți procesează astfel de transferuri, asupra cărora nu avem control.

În cazuri foarte rare, se întâmplă ca bijuteriile să se deterioreze în timpul transportului către dvs., iar noi, desigur, vom înlocui astfel de bijuterii fără costuri suplimentare de transport pentru dvs. Dacă, din întâmplare, primiți bijuterii deteriorate, pur și simplu trimiteți-ne un email la adresa: comenzi@tessora.ro și atașați imagini ale produsului deteriorat alături de o scurtă descriere a deteriorării. Odată ce ați trimis solicitarea, vom organiza ridicarea bijuteriilor deteriorate și a ambalajului original de la adresa dvs. și vă vom trimite o înlocuire gratuit.

 Pentru a vă returna achiziția, urmați instrucțiunile găsite în formularul printat din colet.

Modalitate trimitere schimb/retur către noi:

Accesați site-ul https://retur.fancourier.ro/ și căutați magazinul TESSORA în secțiunea Magazine partenere. După ce ați selectat brand-ul TESSORA, bifați Accept termenii și condițiile FAN Courier, cât și termenii și condițiile TESSORA și dați click pe butonul Continuare către retur. Completați datele dumneavoastră cerute în formular și dați click pe Salvează AWB, pentru ca un curier să preia coletul dumneavoastră și să îl aducă la centrul nostru. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastră.

*Vă rugăm să țineți cont că taxele de transport aferente schimbului sau returului vor fi suportate de către dumneavoastră.